CoWorkshop (КоВоркшоп) Комікс-воркшопи

Бібліотека-філія №3

Мета: розкриття творчих здібностей, розвиток здібностей роботи в команді, розвиток соц.навичок та офлайн спулкування, створення культурного продукту.

Зміст: серія (три) воркшопи в трьох бібліотеках міста зі створення коміксів для зацікавленної молоді. Кожний з вокшопів присвячений томучи іншому аспекту створення коміксів і складається з невеликої лекційної частини, та великої практичної частини, тобто малюємо комікс одразу. В фіналі у кожного з учасників є вже готовий комікс наприкінці. Плюс сессія неформального спілкування та чаювання учасників з лектором наприкінці.

Сфера ККІ: Візуальне мистецтво, Література та видавнича справа

Відповідність стратегії:
Послуга CoWorkshop (КоВоркшоп) відповідає наступним пунктам з положення та стратегії бібліотеки-філії №3:
Розвиток у користувачів інтересу до образотворчого мистецтва, формування у користувачів різносторонніх естетичних інтересів та прищеплення високої культури.
Вивчає та задовольняє потреби користувачів в тому числі з питань мистецтва.
В рамках популяризації мистецтва вносить нові елементи в публічні, культурно-освітні заходи та в роботу з користувачами.

Цільова аудиторія:
Вік:12-35, стать: неважлива, рід занять: не має значення
Поведінкова модель: читає/цікавиться коміксами, хоче створювати/брати участь у створенні коміксів, вміє малювати, має досвід зі створення коміксів, не проти роботи в групі, приваблює безоплатна послуга, приваблює творче спрямування послуги.
Бар’єри ЦА: подолання інтровертності, подолання бар’єру спілкування/роботи з незнайомими людьми, вихід з онлайну в живе спілкування, вихід з зони комфорту.
Ємність аудиторії: 120 до кінця року які відвідують більш ніж один воркшоп, в ідеалі всю серію з трьох.

Конкуренти: Онлайн курси, самоосвіта, платні курси, партнери послуги (тому ми їх і залучаємо)

Періодичність послуги:
Проведення серії вокшопів, це три тижні, по тижню на проведення кожного вокшопу в обраних бібліотеках, тобто кожного тижня в місті, але в різних районах пройде один і той самий вокшоп, наступного тижня інший. Це робиться для того щоб якнайкраще охопити аудиторію і не треба було далеко переміщатись задля відвідання.
В фіналі місяць воркшопів (три тижні) + місяць на обробку отриманих результатів, промоцію другого колу воркшопів, зміна програми, отримуємо періодичність послуги раз на два місяці
І також додаємо сюди роботу на сталий результат, підтримка авторів щоб сформувати комікс-студію при бібліотеці.

Монетизація:
Послуга заявлена безоплатною для клієнтів, для бажаючих- благодійний внесок, під замовлення (індивідуальні заняття, курс) – платно
Як послуга допомагає ЦА (або бібліотеці) монетизувати власний продукт
Для ЦА: створення власного продукту для монетизації, допомога у створенні, промоції, популяризації, участь у створенні колективного продукту під монетизацію (альманахи)
Для бібліотеки: наповнення продуктом власних видань, створення комікс-студії на постійній основі з метою уникнення недостачі добору продукту/художників для власних видань

Ресурси:
Для старту: адміністратор, команда лекторів, адміністратори на місцях.
Кошти: промоційні матеріали, анкети участі, канцелярські матеріали + чаювання, гонорари?
Інформаційні: ресурси ЦБС, ресурси партнерів
На підтримку:
Промоцій матеріали, команда лекторів, адміністратор, адміністратори на місцях, гнучка навчальна програма з можливістю оновлення, дизайнер, верстальник. Гонорари?

Партнери:
Херсонська ЦБС
Бібліотека-філія №3
ГО «ТО КОТ»
Комікс газета «Lesya 2616»
Комікс-альманах «TРІК»
Видавництво «Trik Publishing»
Інформаційні партнери:
Інформаційний портал «Кавун сіті»
Електронне видання «Вгору»
Суспільне Херсон

Промоція послуги:
Канали комунікації:
Сайт ЦБС, телебачення, радіо, соцмережі, групи, ЗМІ, інфоресурс бібліотек системи
Матеріали: постер для друку та цифрового розповсюдження