Школа медіаграмотності ХЦБС

Два тижні тому, на першому занятті Школи медіаграмотності ХЦБС, його учасникам було поставлене нетривіальне завдання: навчитися залучати на свої facebook-сторінки нових читачів через активність у групах.
Яким саме “контентом” можна приваблювати до себе читачів у групах? Розглядався один приклад: запостити у фахові бібліотечні групи актуальну “бібліотечну цитату”, яка знайде відгук у середовищі колег.
Відтак протягом минулих двох тижнів бібліотекарі, що працюють з медіа-контентом, мали змогу повправлятися в доборі й оформленні своїх публікацій. Погляньмо, що в них вийшло!
А критерієм оцінювання й рейтингування переможців буде об’єктивний показник: кількість репостів оцінюваної публікації.
Перше місце: Херсонська ЦБС Бібліотека-філія 6 (157 репостів публікації).
Друге місце: Комишанська бібліотека-філія ХЦБС (116 репостів публікації).
Третє місце: Відділ обслуговування ЦБ ім. Лесі Українки (22 репости публікації).
Четверте місце: Херсонська Цбс Філія Два (22 репости публікації). Але наявна технічна помилка: публікація зроблена на приватній сторінці, а не офіційній сторінці бібліотеки.
П’яте місце: Бібліотека – філія сімейного читання 1 (16 репостів публікації).
Шосте місце: Бібліотека-філія 19 Херсон (13 репостів публікації).
Сьоме місце: Херсонська ЦБС, Зимівницька сільська бібліотека-філія(11 репостів публікації). Офіційно бібліотека не бере участі в Школі медіаграмотності, але вдало вирішила спробувати свої сили.
Восьме місце: Херсонська ЦБС Бібліотека-філія 14 (3 репости публікації). Публікація оформлена якісно, але не була розповсюджена в групах, а відтак її побачило мало читачів.
На наш конкурс було винесено лише один з методів залучення читачів на сторінку, а кожен може знайти їх для себе чимало! Важливо лише розуміти: саме поширення якісного та унікального “контенту” — запорука популярності бібліотек в соцмережах, особливо серед молоді.