- Головна
- Про бібліотеку
- Читачам
- Електронний каталог
- Сторінка Лесі Українки
- Новітні технології навчання і виховання
- Бібліотека автографів
- Бібліографічні електронні ресурси
- Інтерактивні проекти
- Віртуальна довідка
- Електронні бази даних
- Нові надходження книг
- Конкурси. Проєкти
- Медіаграмотність
- Фотогалерея
- Буктрейлери
- Клуби
- Віртуальні подорожі
- Інтерактивні Ігри
- Відділи
- Філії
- Інтернет-ресурси
- Хроніка
- Зв’язок
Лют 2 2016
Л. Українка «Лісова пісня»
Глеб О. Проблема гендерних стосунків і жіночої самопожертви у драматичних поемах Лесі Українки “Одержима”, “Бояриня”, “Лісова пісня” / О. Глеб // Українська мова і література в школі. – 2011. – N6. – С. 36.
Грабовська С. “Хотіла б я піснею стати…” : читацька конференція, присвячена 140-річчю від дня народження Лесі Українки / С. Грабовська // Українська література в загальноосвітній школі. – 2011. – N3. – С. 36.
Коваленко Л. “Візьму собі твою співочу душу…” : утвердження духовно-естетичної сутності людини у драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”: 10 кл. / Л. Коваленко // Українська література в загальноосвітній школі. – 2011. – N3. – С. 12.
Коробко, Марія. “Лісова пісня”: міф чи реальність? : [фрагмент вивчення драми-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня” для учнів 10-х класів] / М. Коробко // Українська література в загальноосвітній школі. – 2012. – N 4. – С. 35-38. – Бібліогр. наприкінці ст.
Кузьменко Л. Перемагати муку творчістю : (Сценарій, присвячений Л.Українці) / Л. Кузьменко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2007. – N4. – С. 139.
Музика, Лариса. Життєвий і творчий шлях Лесі Українки : (Роль родини, культурного оточення і самоосвіти у формуванні світобачення письменниці) / Л. Музика // Дивослово. – 2012. – N 2. – С. 27-32.
Рафа О.Б. Матеріали до вивчення драми-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня” / О. Б. Рафа // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2015. – N 12. – С. 34-37. – Мета проведення бліц-турніру – не тільки перевірка знань учнями змісту драми, її сюжетної лінії. Запитання бліц-турніру також виявляють ті деталі, які залишаються поза увагою учнів під час читання твору, проте мають певне смислове навантаження в аналізі драми-феєрії.
Рожнятовська О. А. “З поля честі не відступила…”. До 140-річчя від дня народження Лесі Українки / О. А. Рожнятовська // Календар знаменних і пам’ятних дат. – 2011. – N1. – С. 76.
Сулятицький, Микола. Фольклорно-міфологічні основи драми-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня” / М. Сулятицький // Українська мова і література в школі. – 2012. – N 6. – С. 25-29. – Бібліогр. наприкінці ст.
Томашук Л.В. Міфопоетичний світ “Лісової пісні” Лесі Українки : (матеріали до уроку) / Л. В. Томашук // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2012. – N 11. – С. 20-24 : фотогр.
Циголко Н.П. Леся Українка. “Лісова пісня” / Н. П. Циголко // Все для вчителя. – 2011. – N36/34. – С. 30.
Шпак В. Звідки родом “Лісова пісня”. Сьогодні – 140 років від дня народження Лесі Українки / В. Шпак // Урядовий кур’єр. – 2011. – N36(25 лют.). – С. 1.
P.S. Більш детальніше ознайомитися з літературним твором можна за посиланням ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. АНАЛІЗ ТВОРЧОСТІ І ТВОРІВ. УРОКИ ЛІТЕРАТУРИ