Медіаграмотність

На першому занятті Школи медіаграмотності ХЦБС 2020 року ви згадаєте минулорічні теми школи, поміркуєте гад важливістю контролю над робочими інтернет-акаунтами, довідаєтеся про переваги візуального контенту та візуальні стратегії бібліотечних блогів, визначите для себе правила сучасного бібліотечного відеомейкінгу, дізнаєтеся про кілька корисних додатків для бібліотечного відеоблогера.

Настав час для другого заняття Школи медіаграмотності ХЦБС. В ньому ми поговоримо про молодіжну музику та пародії на неї, культуру ютуб-реакцій та популярні серіали, про використання молодіжної музичної культури на масових заходах і про те, як шукати книги для читаючої молоді… Словом, є чимало важливих і цікавих тем, а в описі до відео ви знайдете і корисні посилання.

У 2019 році в Центральній бібліотеці ім. Лесі Українки відбулося перше заняття координаційного блоку Школи медіаграмотності Херсонської централізованої бібліотечної системи
Його тема: “Вихід із зони комфорту: критика новин і альтернативні джерела інформації”. 
Посилання на онлайн-інструменти та актуальні статистичні дані, про які йдеться в ньому, чекають вас за посиланням — у повнотекстовій версії матеріалів заняття. 

30 травня того ж року відбулося друге заняття координаційного блоку Школи медіаграмотності Херсонської централізованої бібліотечної системи.
Його тема: “Подолання себе: як пізнати й полюбити нову масову культуру молоді”. Пропонуємо бібліотекарям Херсона та інших міст ознайомитися з матеріалами заняття — сподіваємося, що це допоможе їм у професійній діяльності.

Однією з частин нашої Школи медіаграмотності — частиною, яку неодмінно слід використовувати в роботі безпосередньо з користувацькою аудиторією — стала інтерактивна командна гра “А ви знаєте сучасну культуру?”

Співробітники інформаційно-бібліографічного відділу провели цикл занять за темами:
– “Формування інформаційної культури користувачів в контексті сьогодення: поняття, структура, наповнення”;

– “Медіаграмотність з позиції бібліотечно-інформаційної діяльності”;

– “Сучасний медіапростір: ефективні технології по залученню користувачів до читання”.

Долучилися до Школи медіаграмотності і співробітники Інтернет-центру та організаційно-методичного відділу, які підготували матеріал за темою “Онлайн-навчання та ігри з медіаграмотності”. Він дає основні орієнтири для успішної подорожі інформаційними просторами, а також містить досвід інших бібліотек стосовно формування медіакультури.

 

«Пригоди Літератуса» Центр медіаіціатив (Вірменія)

Перед вами медіаосвітня гра «Пригоди Літератуса», яку створив Центр медіаіціатив (Вірменія), а українську версію — Академія української преси.

Гра розроблена для підлітків. Вона допомагає розвивати навички пошуку інформації, її аналізу та перевірки, а також розрізнення фейкових і правдивих новин. Вона навчає, як краще ухвалювати рішення в інформаційному середовищі. Грати тут